Desexos en Subxuntivo

Quero que me collas da man e camiñes comigo,
non quero que me prohibas ser eu por que ti es diferente,
quero que formes sempre parte da miña vida,
non quero que me faltes,
quero verte tódalas mañas espertar ao meu lado,
non quero que me mintas,
quero verte sempre reflectido nos meus ollos,
non quero que te separes nunca da miña vida,
quero que vexas anime comigo todo o día,
non quero que me rompas o corazón,
quero que me queras como eu son.

Non quero verte chorar,
quero por última vez un recordo máis,
non quero deixar de amarte,
quero que esteas comigo ata o final,
non quero que esquezas esquezas os meus bicos,
quero que sexas o protagonista das miñas historias,
non quero esquecer a túa voz,
quero que me queras como eu te quero,
non quero ser o teu esforzo,
quero amarte tódolos días da miña vida,
non quero preguntas senón respostas.