A miña travesia por Madrid

   Querida Pepa:                                                                                                A Coruña 30-09-15

Escriboche esta carta para contarche as cousas que fixen en Madrid. Cheguei o xoves pola tarde e fun a visitar a miña tía Mónica e as miñas curmás Yaiza e Ainhoa Máis tarde fun a casa da outra tía miña porque ali era onde íame quedar a durmir estes días. Ao día seguinte fun cos meus pais e os meus irmáns a dar unha volta polo centro de Madrid, xa que tiñamos que mirar algunha cousa que nos faltaba pra a boda do meu curmán.

O sábado 26 de setembro era a voda. Pola maña estivemos arreglando porque o mediodía veu o fotografo a facer fotos. Logo xa fumos á igrexa e pola noite ao banquete ese día paseino moi ben coa miña familia.o seguinte día fumos vi sitar a uns amigos e pasamos na casa toda a tarde.Finalmente, o luns xa vovimos pra A Coruña. Foron catro días xeniais!!!

de quen é?