Xoeliki escrito por Santi Ortiz Díaz



Resultado de imagen de xoeliki

Ola Christian! Que tal? Eu ben, o colexio abúrreme, todo o día non fago maís que a mesma rotina: Facer os deberes, comer e durmir. Ata que un día na computadora me puxo"Game Over"cando quería xogar ao"Real Fantasy". Funme ao colexio e nos falaron de que alguén descargou un xogo (O Real Fantasy) e que lle poñerán un castigo. Despois funme pra casa e un carteiro me trouxo un teléfonomobil o "Magic phone". Eu non sabía quen mo trouxo pero oín un só e era o Magic phone e alguén chamado Maverick dixome que se, quería ser un Ciberpirata, eu dixenlle que si.
Al cabo dunhas horas coñecin ao director do colexio e vin á meu amiga Ari que tamen é un ciberpirata e traballamos xuntos. Despois nos informaron dun virus informatico que pode facer que ningunha computadora funcione. fixemos unha cura que remate co o virus"O Capitangarfo.exe.". Era as once da noite e eliminamos o virus, e así poderemos xogar e buscar na internet. Despois despertei na miña cama, e pensei : que aventuras máis divertidas estan á achegar.

parágrafos
acentuación