Alejandro Vidal os MEGATOXOS

                                         
       
espazos despois de signos de puntuación 

   
-POR QUE ME GUSTOU?

A min personalmente gustoume porque hai aventuras que lles suceden a uns personaxes que son nenos e eso chamoume máis a atención. Por iso o recomendaria.

Eu seria un deles porque son nenos aventureiros que fan ben ao mundo. Os personaxes son:Lúa,Ninfa,Ruxe e Faísca.Cando empezas a lelo non podes parar ao menos que teñas algo que facer ou non che guste.É un libro con intriga e emoción porque non sabes o que vai pasar.

O personaxe que máis me gustou foi o de Lúa, pero cambiaria o seu poder polo de Faísca.
A aventura que máis me chamou a atención foi a que se titula:
"A 1.000 kilómetros de distancia".Vai dos Megatoxos e os xemelegos.Perdéronse na neve e Larafuzas e o capitán foron buscalos con motos de neve e cando os rescataron chamaron a patrulla de vixiancia e dixólle Larafuzas
-No hotel imos falar.
Segundo a miña opinión creo que non tiñan tanto que liarse para descubrilo se xa saben quen é.

                                                 FFFIIINNNN