Carta a Anxo Fariña-por Miguel.R.M

                                                                   

A Coruña,18-11-15
Ola Anxo Fariña :
Escríboche esta carta para dicirche o fascinante que me pareceu o teu libro que,despois de moi poucos días de lectura debido a que me gustou moito, acabei hai moi pouco de ler.
O teu libro pareceume uns dos mellores libros de aventuras, os personaxes, parecían sacados dun videoxogo, cada un tiña o pelo de distinta cor que facía xogo coas siglas deles, os Megatoxos, que levaban postas cada un nun lado da súa roupa.
Empeceino a ler por unha recomendación da miña profesora de lingua, e deseguido quedei marabillado pola súa gran historia, as ilustracións tan orixinais, a súa ambientación na era na que viviron os celtas, amosando algúns dos seus costumes, os diálogos parecéronme tamén moi bos, e gustoume moito o uso que lles destes a palabras modernas como "tío" que utilizaches neles.
Sen dúbida a parte que máis me gustou foi na que vencen definitivamente a Drunxel, e en concreto o uso científico dos cambios da auga que utilizaches.
Bicos e apertas sen pulgas de Ruxe
Miguel.
P.D.:Estou desexando empezar a ler a segunda parte dos Megatoxos