VIVE A TÚA VIDA!!

Volve...Volvamos a ser amigos, volvamos  a falar todos os días, todas as noites, volve a cortarme as túas cousas, volve aconsellarme, volve a escoitarme. Volve facerme sentir mellor, volve alegrarme o día, volve...!
Te elexía a ti... porque eres a persoa que me fai feliz, eres a persoa que teño na mente sempre. Por o cual me arreisguei a decilo todo o que sentia y non me importou nada de nada. Eres tú a persoa que me deixa pensando cousas durante todo o día, sempre me pregunto que estás facendo, en donde estarás...Eres tú a persoa por a q morro de celos  si te miran o che dicen cousas si te miran o che dicen cousas. A persoa por a que seguirá a pesar de todo eres tú. Non me importa nada, non te cambiaría por nada nin por nadie!
Tenemos a mala costume de querer a medias, de non mostrar o que sentimos aos que están cerca.Tenemos a mala costume de botar en falta o que amamos, solo cando o perdemos es cando soñamos. Tenemos a mala contume de perder o tempo buscando tantas metas faltas...


   Yo me la xogaba por ti, mentras tu xogabas conmigo.