SANTA CRISTINA Elena Pereiro 1ºB

Onte fun a praia de Santa Cristina coa miña familia.
REVISAR PARÁGRAFOS
CORRIXE




Ao chegar fomos coller un lugar para colocar o parasol as cadeiras e as bolsas coas toallas e xoguetes para facer castelos de area e xogar nela. Nada mais posar as cousas vin un croio branco ao lado dunha cuncha e, collín a pá e botei o croio e a cuncha no meu caldeiro e fun ensinarllos a meus pais.

Cando meus pais remataron de colocar o parasol dixéronme que podia ir indo á auga. Entón collín as miñas lentes de mergullo e tireime a auga. Mentres mergullaba sentía que algo estaba pousándose na auga ao meu lado, levanteime e vín unha gaivota que estaba buscando peixes para comer. Intentei collela pero saíu voando. Sain da auga para decirlles aos meus pais que vin moitos peixes pequenos e algúns grandes e o da gaivota. Cando cheguei onde estaba o noso parasol non estaban meus pais asi que esperei a que volvesen.
Cando volveron trouxeronme un xeado de chocolate dos que me gustan, senteime na miña cadeira comendo o xeado mentres que vía as boias e as traíñas flotando na auga.

Cando volvíamos a casa pasamos polo porto e vimos moitos iates enormes e un estaba atracando. Vimos a moita xente montar nese iate. Había nenos pequenos, adultos e anciáns.

Un neno levaba unha táboa de windsurf que tiña visto fai tempo e que me gustaba moito. Díxenlle aos meus pais correndo que quería esta táboa e dixéronme que compraríanma pronto e así cando volvesen a praia podría surfear un pouco.