REBECA BERMÚDEZ



                                          " UN CONTO ALGO RARO..."


- había unha vez unha nena chamada Ariel. Ariel era a princesa dos sete mares, e a ela encantáballe ser como era, unha serea.
Cando pasou o tempo ela namorouse dun porquiño que vivía nunha casa de ladrillos, e quiso ir a terra firme para poder casarse con el, pero a seu pai non lle parecía boa idea, porque el quería que casárase cun cangrexo chamado Sebastián, que era o cangrexo con mais fortuna do mar enteiro, e iso para o negocio familiar... iralle ben.
Ariel non estaba  de acordo ca opinión do seu pai, asique foi a ver a bruxa do mar, Úrsula.

Cando chegou a bruxa, un tanto sorprendida díxolle
- Ola sobriña querida! e ti por aquí??
- Ola tía, que tal estas?
- ben miña nena, pero non creo que veñas a verme para saber como estou... - dixo a bruxa, un tanto burlona-
- Pois a verdade e que non- Dixo Ariel- Quero que me deas unhas pernas para poder casarme cun porquiño.
- Cun porquiño?? Jajajajaja.... se non mo dis ti non o creo, e que pasa con Bob Esponxa? O teu mozo que tanto querías desde que eras pequena?
- Ese... Ese xa non me gusta, esta saíndo ca
esquilo Arenita- Dixo Ariel, algo molesta por ter que sacar o tema-
 - E Sebastián?
- Non me gusta para nada, e un creído tía
- E Nemo?
- foise a buscar ao seu fillo que secuestrouno un buceador
- Entendo... E o problema... e que se non te casas antes de medianoite...
- Se non me caso antes de medianoite sé que a miña irmá Rapuncel casarase co seu mozo - Interrumpiu Ariel antes de que acabara de falar a bruxa-
-Sabes que todos os meus meigallos teñen un risco non?
- Seino, e se que corro o risco, pero se non me caso hoxe, o meu porquiño casarase con Carapuchiña vermella, e o padre con botas, só casa unha vez cada dez mil anos... e a miña oportunidade de casarme con el ....
- Agora que penso- interrumpiu a tía- Ti non coñeces ao mozo de a túa prima Tiana?
- Si, pero creo que é un sapo non?
- Si.... por desgraza si.... pero non te preocupes, o teu porquiño casarase contigo, pero a cambio das túas pernas, quero que me des unha cousa: quero unha espátula e un ladrillo humano.
- De acordo - dixo Ariel- Pero tía.... dáme as pernas xa! que levamos media hora a falar e non vou poder conseguilo!
- vale vale
E así, Ariel conseguiu unhas bonitas pernas de modelo.
Cando chegou ao bosque, topouse cun lobo, que quería comela, pero ela bailoulle a macarena e de tantas voltas que deu, o lobo mareouse e deixouna ir, e ela correu hacia a casa.
Cando chegou o irmán pequeno estaba na súa casa de palla. Saludóuno e preguntoulle polo irmán.
Ao final, o irmán esta na casa de Blancaneves asique o foi buscar, o malo e que xa eran as seis da tarde, tiña que darse presa.
- Ola Ariel! Canto tempo non?
-Ola Blancaneves! si verdade? jajaja... Parece que os anos por ti non pasan os anos, estas guapísima!
- Oh Ariel, segues sendo tan simpática - Dixo - Blancaneves- A todo isto... Que querías?
- Ah, e verdade, quería saber se esta aquí o porquiño maior
-Si! Queres falar con el?
- Claro!
Despois de falar con el decidiron casarse, e grazas a bruxa, a serea Ariel conseguiu as pernas e as aletas grazas a un amuleto que lle deu.
E como todo trato débese cumprir, a bruxa Úrsula, conseguiu a espátula e o ladrillo!
E colorín colorado, este conto tan raro se a rematado!