Paco Díaz Feito O Verán

O VERÁN
PARÁGRAFOS
REVISIÓN
Este verán fun a praia de Bastiagueiro cos meus pais e os meus curmáns. Cando chegamos a la fomos a xogar na area, co caldeiro a pa e o angazo, fixemos un castelo enorme.


Vimos como adestraban no mar as traíñas. Despois tomamos xeados, miña nai estaba sentada nunha hamaca lendo un libro baixo o parasol e ao lado estaba o meu pai santado nunha cadeira lendo o periódico. 
As ondas eran altísimas porque había preamar e non vexamos o iate que estaba no fondo. O meu curmán pequeno púsose as lentes de mergullo para sumerxerse e ver os croios. Eu levei a táboa de windsurf para surfear co meu curmán máis pequeno ao pe nosa había un mergullador nadando. 
O meu pai veu a auga e foi nadando ata a boia onde había unha gaivota pousada encima, o meu pai intentouna coller pero foise voando moi rápido. Logo saímos da auga e fomos para a tolla a secarnos, xogaos un pouco a pelota e logo nos fomos para casa.