Carolina-CLUB DE LECTURA


 ¿por qué me apuntei ao club de lectura?

    Apunteime ao club de lectura porque me gusta moito ler e noto que a miña imaxinación consigue chegar máis lonxe. Ademais moitas das miñas amigas apuntáronse tamén. Cando hai reunións(cada 15 días no segundo recreo os xoves) sempre traen algunhas galletas, biscoitos, pasteis...Pasámolo moi ben e comentamos os libros. Algunhas veces non estamos de acordo xa que non todos temos os mesmos gustos.Tamén facemos algunhas actividades, fai pouco aprendemos e recitamos o poema "Adeus ríos, adeus fontes"  de Rosalía de Castro. Eu vos recomento que vos apuntedes.


O achado do castro

     Este é o libro que  menos me gustou, pero non é porque non sexa unha boa historia, se non que é porque a min non me gusta moito ler teatro, facelo encántame, pero lelo non tanto. Éste libro vai dun amor imposible, un mozo e unha moza que se aman pero os seus pais non lles deixan estar xuntos, triunfará o seu amor? este libro, ten un toque cómico. Eu llo recomento a xente a que non lle gusta moito ler porque é unha lectura moi fácil, pero tamén llo recomendo a xente a que lle gusta ler libros graciosos.

Prohibido leer a Lewis Carrol

   Este libro en vez de estar en galego esta en castelán. É o segundo libro e un dos que más me gustou. Trata dunha nena obsesionada con Alicia no país das maravillas, a nena ten unha torpe institutriz. Na historia tamén aparecen o tío da nena que a axuda, e os seus pais. O tema é moi interesante a vez que gracioso, pareceme que defende a imaxinación. Eu llo recomendaría a xente que ten moita imaxinación e que lle gusta ler libros graciosos.

Escarlatina: a cociñeira defunta
  
   Moito me gustou, tanto que o rematei a tarde do mesmo día que mo deron. Poucos somos os que o lemos, xa que case máis da metade non o leron por que dician que era moi infantil, tal vez tiñan razón, pero eu se estivera no caso de que un libro non me gusta, o remataria, xa que as veces un final inesperado pode cambiar o teu pensamento sobre o libro e eu creo que é o que pasa con este, ademas que para eso está o club de lectura, para ler e comentar os libros e descubrir o teu gusto. O libro trata dun neno chamado Román  ao que lle gusta moito cociñar. Polo seu décimo aniversario pidelle ós seus pais un curso de cociña, pero... que será o que lle traerán?Eu llo recomnendo a xente a que lle gusta ler sobre o inframundo.

Agora estamos lendo un libro chamado Corazón de tinta, é polo de agora a min estame gustando moito, é o máis largo dos que  lemos, terá unhas.. seiscentas e pico páxinas e eu xa vou pola oitenta e seis faltame moito, pero dame igual, xa que se non ata que polo meu aniversario me regalen un libro non teño nada que ler.