Beatriz Pérez García

  
                Se queres ter un can e non te deixan na casa... mira estas entradiñas


Gustaríame ter un can pequeno como por exemplo un bulldog francés  ou un carlino.

A mín gústame o bulldog francés porque é un can pequeño , coa cabeza cadrada. A súa cara é plana como se lle desen un golpe alguna vez. Ten os ollos escuros e unas orellas redondeadas e levantadas , cando escoitan algo moven as orellas hacia atrás. Fanme moita gracia as patas curtas , o bo é que sempre quere xogar e estar coa xente. A súá pelaxe é curta e suave como un oso. A mín dáme igual que a súa pelaxe sexa sdistintas cores ou con manchas. O triste é que poden ter problemas respiración.

Eu recomendó o carlino se tes una familia ou queres ter un amigo é un can moi sociable porque lle gusta estar coa xente e xogar. Tamén me gusta este can porque se perece ao bulldog francés. A mín , se me regalasen un can desta raza , gustaríame que fose da cor típica que é o marrón claro , coa cara un pouco negra.

A min gústame estas razas porque son simpáticos. Dáme igual que me compren una delas. Eu os coñecín grazas a os meus pais por comprarme un peluche destos cans.

A miña nai di que costa moito traballo coidalo , pero encántalle os cans pero antes prefire ter un barco. O meu irmán di que é una falta de tempo e de cartos , pero eu digo que ao menos tes un amigo con quen xogar. O meu pai di que non , porque é moi caro e tes que dedicarlle moito tempo.

Para convencer a xente da casa tes que dicir que coidarás del , non o abandonarás cando te reclame , irás rápidamente a xunto del...Coidaráslo como se fose a túa vida.