No corazon do bosque _ Nerea costa pita


                 
MOURIÑA                      


Eu son Mouriña unha gata que vivo con Raquel, e a protexo a miña familia , eu creo que Raquel e moi boa pero o seu boneco non, eu quero desfacermerme de el por que creo que lle vai facer dano , o outro día case o pillo pero meteuse no coche das bonecas ao final rendinme pero o pillarei. Un día se foron de pasea toda a familia e non o volvín a ver pola miña casa.




                                                          RAQUEL


Ola eu son Raquel , un día coa escola estuivemos todo o día nas Fragas do Eume e nos o pasamos moi ben pola tarde subimonos ao autobus e cansos fumos pra casa ,cheguei  a casa enseñeille ao meu pai as castañas que trouxen e dixome que as asariamos ao día seguinte moi cansa funme pra cama a noite escoitei unos ruidos moi raros e con balentia levanteime a mirar a mochila esaiu un trasno díxome que se chamaba Derdrin estivemos falando  un rato e me quedei dormida ao día seguinte antes de ir a escola dinlle unhas galletas e dúas noces  a Derdrin . Ao chegar da escola e falei con el , dixome que si un día o podía levar a escola e leveino na miña carteira  axudoume a que Carlos deixarame de molestar mordeulle o dedo e beliscouno nas pernas foi moi gracioso pero ao final a mestre confiscoume a Dredrin pero ao sair da clase mo debolbeu e fumos pra casa .  Ao día seguinte fumos a  o centro comercial e Derdrin viu a unha amiga e ao chegar pra casa dixome se o levaba ata as fragas do Eume eu pregunteille a miña nai se o finde semana podiamos ir  as fragas do Eume e dixome que lle parecia unha boa idea enton o sabado fumos pra as fragas . No choche xa  estaba moi nerviosa e triste por que ía perder un amigo , cando chegamos collin a Derdrin e leveino mais lonxe e despedinme.          



                                      PAI DE RAQUEL

Ola son o pai de  chamome  Pedro  ainda que estou no paro traballo moito ainda que voto de menos as traducions e o cine pero e o que hai .Estes días dende que Raquel trouxo ese boneco tan feo me pasan cousas raras fago mal a comida e Lois e Mouriña están moi raros. Raquel o outro día pediume de ir as fragas do Eume e eu contesteille que era unha boa idea cando fumos debeu perder o seu boneco .




                                                LOIS

Ola son Lois o irma de Raquel ,ela e unha irma moi boa que me cuida ,pero estes días trouxo un boneco que faime rabiar eu o intento coller pero escondese .Dende que fumos as fragas do Eume non bolbin a velo ,xa estou contento .


                                          DERDRIN                                                         



 Ola eu son DerdrIn un trasno que  vivo nas fragas do Eume . O outro día nas fragas estiveron unhs rapaces esa foi a miña oportunidade de escapar do frío metinme nunha carteira dunha rapaza , cando vin que xa estaba na súa cas intentei saír da carteira e a rapaza deume un bo susto ,estivemos falando un bo rato pero caeume ben díxome que se chamaba Raquel que ía a escola e ao falar foise quedando dorida . Ao día seguinte ela tiña que irse a escola e deixoume unhas galletas el das noces . Cando chegou pregunteille que lle pasaba e dixome que un rapaz chamado Carlos  lle estaba molestando e lle chamaba  " francesiña "  eu pregunteille a Raquel se me deixaba ir a escola con ela e díxome que si . Ao día seguinte eu fun con ela a escola , metiume no bolsillo da carteira , ao chegar vin a aquel Carlos e belisqueino mordinlle non dedo  ,pero logo a mestre púxome nun estante e ao lado miña habia tres sandwichs chegou a hora do recreo e xa tiña fame ,a  mestre colleu dous sandwichs e o terceiro deixouno  ali e eu con coidado me o comín , ao acabar as clases e deume a Raquel e fumonos   pra casa . E logo levoume ao centro comercial nes escaleira vin a unha amiga e díxenlle a Raquel que para pero non me escoitou e eu gritei "Wenlai"e supoño que me escoitou. Ao chegar a casa pedinlle a Raquel que me levara as fragas do Eume , díxome que se o ía preguntar os seus pais logo despois de preguntarlles aos seus pais díxome que si , o sabado a maña xa estamos no coche pra ir as fragas , ao chegar Raquel deixoume ao lado dunha arbore e nos despedimos .




                                                CARLOS


Ola eu son Carlos , o mellor da clase porque son forte e sempre metiame con Raquel ata que un día trouxo un boneco que morde e belisca . Dende agora ben moi contenta , pero pronto volverei ao ataque .