Marta Vallo Miguel

                                                      

                      No corazón do bosque              

                                 
           

       Derdrín   ola son Derdrín.  Un día viñeron as Fragas do Eume uns nenos e esta era a miña oportunidade para meterme na mochila dunha nena e cando a rapaza chegou a casa tiben q estar quieto para que non me descubrise. Ao final descubriume  e falei con ela e deixoume quedar
        e me puxo nunha carabana que tiña ela de monecas .
        

          Mouriña a gata de Raquel persigueme cada vez que me ve e teño que
           votar un olor a cebola para que me deixe empaz.




           A min encántanme as noces eu sempre que poido se as collo ao pai de
            Raquel a min me fai  moita graza porque se volve tolo buscando por
            toda a cociña mirando onde as deixou e tamen lle collo un pouco de
            leite .


            Lois o hermano de Raquel un día me empezou a perseguir  e non
            veas como gatea e  case me pilla pero metinme na caravana.

   
             Ao día seguinte, Raquel preguntoume se tiña poderes  e non sei 
             por que pero eu díxenlle que si e ela me mandou ordear o seu
             cuarto e non sabia o que facer para que me deixase tranquilo .
             Chega a noite e Raquel tiña que cear ,  eu lle dillen se podia ver
              como ceavan todos xuntos , Raquel contestoume que si e puxome
              un traxe da sua moneca e eu os mirava desde una mesa .

              Raquel se foi para o colexio e outra vez empezoume a perseguir
              a gata. Por fin Raquel chegou do colexio e a nena tiña para comer
              sopa do seu pai e non lle gustava nada e eu tiven que votarlle
              moita sal para que non a poideran comer .


              Ao día seguinte, Raquel levoume ao colexio e lle fixen unha cousa
              a Carlos, o neno que molesta a Raquel . Esto e o que fixen :
               pellizqueino na perna e logo mordinlle no dedo da man e gritou
              moitisimo. me fixo moita gracia . pola tarde eu conteille unha cousa
              a Raquel que me pasou nas Fragas do Eume. Foi que un día se foi
              unha amiga que tiña eu e non a volvin a ver mais e a voto de meos.
              A maña seguinte fomos de compras e de repente cando subiamos
              polas escaleiras mecanicas vin a Gwinlai  e fomos para as Fragas
              do Eume e Raquel me deixou alí no campo e nos despedimos .


     
               Raquel

               ola son  Raquel. A semana pasada fomos as Fragas do Eume e fun
               coa miña amiga Ana. Foi moi divertido e collemos moitas castañas .
               Cando cheguei a casa funme para a cama. Tiña tanto ! E cando
               case estaba dormida escoitei un ruido na miña mochila. Tiña medo
                pero tiña que facerme a valente, entón fun mirar a mochila e era
                un moneco. Eu asusteime porque saiu correndo cara a mesilla de
                noite e estivemos falando toda a noite .  Ao día seguinte 
                 Derdrín, o moneco, pediume se o deixaba quedar. Eu dixenlle
                 que si e se puxo tan contento. Tíveno que poñer na caravana
                  para que non o vera  ninguén. Eu tivenme que ir ao colexio e
                  ali deixeino. Cando bolbin contoume que Mouriña, a miña gata,
                  o seguira por toda a casa e que tibo  que votar un olor a cebola .
         
          
                   
                    Despois dunhas semanas díxome que queria vir comigo  ao
                    colexio. Eu ao principio dixenlle que non e el me convenceu
                    e ao final dixenlle que si . Ao día seguinte fomos ao colexio
                    e cando habia pasado un tempo Carlos me empezou a insultar
                     e Derdrin por debaixo da mesa lle mordeu a perna e pegou
                    un berro fortisimo e logo Derdrin volveu a facelo e Carlos
                    mirou debaixo da mesa para ver que era e pillou a derdrin
                    logo mordeulle o dedo da man e a profesora escoitouno e
                    colleu a Derdrin e púxoo encima do diccionario . Cando
                    era a hora do recreo collin a derdrin e logo fomos merendar .



                     Pola tarde contoume unha historia que lle pasara. Era
                     que unha vez unha amiga de el se foi das Fragas do Eume
                      e non vobeu mais . Despois de que pasaran tres días
                      fomos de compras con mamá e mentras subiamos polas
                      escaleiras e nos encontramos a amiga de Derdrin metida
                      nun bollso dunha señora e fomos correndo ao baño para falar
                     Derdrin e mais eu. Logo fomos buscandola por todas partes pero
                     non a encotramos. Á mañá seguinte Derdrin dixome que queria
                     ir as Fragas do Eume eu pedin a meus pais que se podiamos ir
                     outra vez, e alí fomos. eu o deixei ali e desde ese dia non o vobin
                     a ver .