Beatriz Pérez García

  

                               NO
 CORAZÓN DO BOSQUE 




  Derdrín:
 
  Un día vín a uns nenos que baixaban dun autobus , esta era a
  ocasión para poder meterme nunha mochila. Observeí a unha nena ,     
  metinme  na súa mochila , non quería pasar otro inverno só. Cando me
  levou a casa , foi a falar cos seus pais. Ela foi a dormir , eu facía ruídos.
  Senteime e empecei a falar con ela , parecíame parva. Miraba a miña
  roupa , xa sei que visto de cores marróns , tamén miraba moito , como si    
  nunca vise un trasno. Ela foi para a cociña a por leite e noces , gustanme moito. O bo e que        podo   pasar o inverno na súa. Raquel se foi a escola , tiña    moita fame. Fun a cociña , había un home quentando leite. Cando o home se foi , era a ocasión de coller unhas galletas e o leite. Unha gata me viu , eu corrín ata o cuarto de Raquel , despistei a gata. Necesitaba que Raquel
  viñera canto antes. Cando volveu Raquel díxome quen era as persoas que
  vira esta mañá , a Mouriña era a gata que me perseguira ata o cuarto
  de Raquel , odiaba o olor a cebola. Eu axudei a Raquel , ordenei o seu
  cuarto e boitei un pouco de sal na sopa de verduras , porque a raquel non
  lle gusta. O primeiro día que me levou a escola foi moi divertido , a cidade
  é moi distinta que as Fragas do Eume , a ese tal Carlos lle dín o seu
  merecido. Cada día Raquel pasaba menos tempo conmigo. Ela estaba
  moi contenta porque había moitos cambios na escola. Cando chegou
  o Nadal , Raquel vistoume de Papa Noel , pusome nas polas da árbore.
  A Mouriña quería morderme porque xa sabía que era eu , pensa que sou
 un boneco. Un día Raquel , a súa nai e maís eu fomos aos grandes
 almacéns , estibe moi contento porque vin a miña amiga Gwinlai , dixenlle
 que esperaballe esta primaveira nas fragas , non sei si me escoitou.
 Buscámola por todos os sitios e non estaba. Por fin era o día de volta
 as fragas. Regaleille un anel para que nunca se olvidase de mín e das
 conversas polas noites.


Raquel:

Cando fomos as Fragas do Eume collín unhas castañas xunto con Ana.
Todos os pais dos meus compañeiros os esperaban , a mín non. Cando
cheguei a casa esineí as castañas que collera con Ana , tiña que axudar
a miña nai como sempre. O meu pai dixome que mañá asariamolas as castañas no forno. Funme a dornir. Oia uns ruídos que viñan da miña mochila. Un trasno sentouse  na miña mesa de noite , ao principio non falaba , el vestía con roupas de cor  marrón. Gustabame falar con el
polas noites. O primeiro día , a que me liou! O bo e que no colexio todo
cambiou , Carlos xanon esta ao meu lado , xa non me insulta e agora teño
un  amigo novo. Derdrín axudoume no colexio , ordenou o meu cuarto , sal na sopa ...
Cando chegou o nadal viñeron todos os meus familiares. Un día fomos aos grandes almacéns , Derdrín dixome que viu a unha amiga súa. Gustoume moito que Derdrín me regalase ese anel que nunca olvidaría a nosa amizade e as nosas conversas.


Ana:

Cando fumos as fragas do Eume paseimelo moi ben coa miña amiga Raquel collendo castañas. Raquel levou un boneco que Carlos decía que lle pegaba por debaixo da mesa. Todo cambiou no colexio desde que ese boneco foi , Carlos xa non a insulta , xa non lle da patadas pola mesa ...


Pai:

Non me gusta que Mouriña vaia para o cuarto de Raquel. Antes eu traballaba nun cine , estou en paro ,pero traballo moito na casa :a limpo , cociño...Cando Raquel foi as fragas do Eume , trouxo
unas castañas moi grandes. Raquel quería volver as fragas do Eume , cando fomos de volta puxose moi triste , non sabíamos porque ...


Mouriña:

Son una gata e chamome Mouriña , un día fun a cociña e vin un boneco que andaba , perseguiralle
ata o cuarto de Raquel. Odio o olor a cebola , un día cando estaban todos cenando olíá moito a cebola , tuve que irme canto antes para non oler ese olor tan espantoso.


Carlos:

Gustame moito insultar a Raquel sobre todo chamarlle francesiña , doulle patadas por debaixo da mesa. Xa non o fago desde que trouxo ese boneco que pegabame por debaixo da mesa.


Lois:

o meu pai e moi pesado  , intenta darme de comer de cousas que non me gustan , teñen cores moi raras e saben moi mal.