NO CORAZON DO BOSQUE JAVIER SANTAMARIÑA




HISTORIA DE MOURIÑA

Ou mira por onde un ser diminuto para levarme a boca.A de tres, miau, miau e miau ¡¡¡a por el!!!Aquela vez escapóuseme porque esconderase nunha caravana de xoguete.
Na cea de Noiteboa estiben a punto de iniciar outra persecución pero de súpeto desprendeu un horrible olor a cebola que tiven que marchar.Dende finais de inverno non volvín a velo na miña vida.


HISTORIA DE LOIS

Acordome de cando era pequeno que encontrei un boneco horroroso pero nunca conseguia collelo e resultou que era da miña irmán  que o perdera nas fragas do Eume.

HISTORIA DE CARLOS

Que ben vouno pasar na excursión de hoxe voume rir de Raquel o que non esta escrito. Bueno que mal xa rematou a excursión e non lle fixen nada.
Hoxe Raquel trouxo un boneco moi feo que fixome mil trastadas, non é xusto eu támen quero un boneco asi, dende aquela mañá non volvin meterme con Raquel.


HISTORIA DO PAI "PEDRO"

 Non o entendo dende que a nena ten o boneco ese tan horroroso, ¡esta casa e imposible! Alteranse Mouriña e Lois a comida sáeme mal desapareceme o leite polas mañás menos mal que xa desapareceu da miña vista¡non o soportaba mais!

HISTORIA DE ANA

Ainda me acordo de aquela excursion as Fragas do Eume pero dende aquel dia Raquel tiña un boneco moi feo e ela comportabase un tanto raro iso si soamente o conservou durante o inverno, ao chegar a primavera xa o tiña mais que perdido, bueno que se lle vai facer.

HISTORIA DE RAQUEL

Un dia  de outono que dun as Fragas do Eume de excursion con o colexio.Ao chegar a miña casa encontrei a un trasno casca rabias que resultou vivir con migo na miña caravana de xoguete duranto todo o outono e inverno resolveume moitos problemas como un que tiven cun neno malvado chamado Carlos,tamen recolliame a miña habitacion pero desgraciadamente tivo que volver a fraga.

HISTORIA DE DERDRIN

-Que mal outro día de outono no que chove como se non houbese mañá-dixen eu ao saír da miña cabana.
Busquei unha mochila agradable i escondinme dentro, horas despois ao sair estaba nunha casa enorme sin ter comparacion coa miña cabana onde se atopaba unha nena moi asustada chamada Raquel,vivin con ela un inverno xenial e nos axudamos mutuamente en moitas ocasions.