Leon Duran Viso Beatriz Perez García - EN CONSTRUCIÓN

a Coruña 16/10/14 IES Elviña.
Querida Irene:
Ola Irene, son Beatriz, non sei se te acordas de min. Estou no IES Eviña, na aula de primeiro A. Atópome moi contenta de estar neste instituto, e de empezar algo novo. Paréceme millor porque agora estou máis cerca da miña casa, podo ir camiñando. Non boto nada de menos,porque onde estou son feliz, porque teño novos amigos, profesores que non coñezo...
O que me sorprende do instituto é: levase roupa de rúa e non hai clase pola tarde agás o martes. no curso de primeiro os profesores que mais me gustan son todos pero máis a miña profesora de alemán e inglés; e divírtome coas profesoras de galego, as irmás por favor.
Non coñezo moito  os novos compañeiros. Gústame facer novos amigos, son tímido como ti sabrás.  Non sei como falar aos meus compañeiros, parécenme bos. Gustaríame ter moitos amigos ou amigas.
Creo que debo de actuar como nos outros cursos: non sen esquecer material e deberes, ser rensposable, traballadora, estudosa... para poder aprobar todas as materias e para pasar a segundo da eso.
Espero que teñas bos alumnos e que os demais profeores estean ben.
Unha aperta da túa exalumna.
Beatriz .