Estefania Brandariz Viquendi

 A Coruña, 16/10/2014
Querida Sefi:
                                                        
Son Fani e estou repetindo 1º da ESO no IES Elviña e estou na clase de 1ºA. Bótovos moitísimo de menos, ao Salgado Torres e sobre todo a ti. Extraño ir ler a túa clase, aos pequenos e sobre todo boto de menos ir darche un abrazo e verte. Aínda me acordo cando deixamos parbuliños e nos levaches ata a aula de 1º de primaria e tanto ti coma nós chorabamos.
No Elviña sorpréndeme moito o cambio que hai do Puga a aquí. Aquí o patio é mais pequeno pero compénsao a cafetería e aquí non me movo de clase. Os profesores son máis bos que no Puga, non digo que os do Puga non fosen bos é que eran mais estrictos. Os profesores, sobre todo o de Naturais, caénme moi ben; as de Lingua Galega son moi riquiñas e moi divertidas. A porfesora de Francés non me cae moi ben, e ben, a materia ,ódioa, pero farei todo o que poida por sacala adiante.
Os meus compañeiros son xeniais, soamente coñecía a Noelia e a unha rapaza chamada Andrea, coñecina polo Instagram, pero agora nos coñecemos todos e bastante ben. De 1ºB só coñezo a Joni e Bruno pasou para 2º, el tamén acórdase moito de ti. Algún día destes iremos  visitarte.
Espero verte pronto Sefi, recordos para ti, Dori e os profesores.
 P.D: Quérote moito.