Carlos Manuel Hernandez Vicente

MEU ANTIGO COLEXIO
A Coruña : 16/10/2014


Carta A : Alexany Grullon

Ola a todos !

Estou nun novo colexio. chamase IES Vina e na aula de 1A.  Extraño moito o colexio e meus amigos, profesores, querovos moito. A qui teño moito profesores e materias dificiles e moitas Linguas.???
Teño novos amigos, tiven un amigo o outro ano que viñe e esta máis no  mesmo colexio e os  amigos que eu é coñecidos son todos do Caribe. ??????
Nos dan dous recreos e é mellor por que á só nos dan un solo recreo nos dejan ordenadores que casi lo vamos a usar nos dan casi clases por pantalla tactil.

Teñome que por mellor porque hai moitas reglas que debo cumplir .
E nos pusieron firmar moitas cosas tengo que mejorar todas las cosas que ise alla e portar ben. E tengo que empezar de novo s como decir desde cero como si estuviera en primaria.
Les doy moitas gracias a todos os profesores que me ayudaron. E tengo moitas cosas que contar.
ATT:Carlos Manuel Hernandez  Vicente.