teatro
                                      O xigante

-Saltarin: (Entra preocupado) Como escaparemos de aquí?
-Cativiño:Imonos quedar aqui pra sempre! Pobre de nos!
Pequeniño:Agardade eu teño a solución. Acordadesvos do ungüento?
-Cativiño: que ungüento?
-Pequeniña: O que me  deu o raposo por salvarlle a vida antes que o xigante se o comera.
-Cativiño: É verdade eu acordome, vin o ungüento máxico no periódico (lee o periódico)``un rato úntalle o ungüento ao seu dono e sublímano´´ podemos facer iso.
-Saltarín: Sublímase? Que é iso?
-Pequeniña:É o paso de sólido a gas.
-Cativiño:Si o deron o outro dia na escola.
-Saltarín:Jooo! Ese día no fun escapeime da clase que é moi aburrido
-Pequeniña:Pois tes que atender que se non pasa o que pasa
-Saltarín:Pero se nos pilla?
-Cativiño:Non sexas medica meu irmán
-Pequeniña:Podemos untarlle o ungüento máxico no churrasco e xa gañaremos a guerra
-Saltarín:Imos?
-Pequeniña e Cativiño:Imos!
                                       FIN            
                                              SEBASTIÁN ALZATE CORTÉS 1ºB