marcos rojo montes 1B teatro I ES ELVIÑA O XIGANTE MALVADO

                        
     
    SALTARIN : Eu estou canso deste   cesgrazado de amo:Hai que acabar con el.
    PEQUENIÑO : Sabedes que?estiben no monte recollendo leña,e un raposo  deume un ungunto maxico para acabar co amo.
  CATIVIÑO: podemos botarlle o ungüento maxico na comida,e na bebida.asi  acabariamos con el.¡E seriamos libres!(con entusiasmo)
 AMO: traede xa a comida que teño moita fame!(con voz enfadada)
 CATIVIÑO: Aqui ten amo.(con voz de estar medoñento)
 AMO: marchade e deixademe so!Que teño moito sono!
 3 IRMANS: estamos na outra sala amo:(cativiño botou a rir como un neno pequeno)
 SALTARIN: imos ao pobo e ali facemos plans novos da nosa vida.
 PEQUENIÑO: eu estou de acordo!
CATIVIÑO: E moi boa idea!
 REVISAR
marcos rojo montes
1B teatro
I ES ELVIÑA