Historia de Xoeliki

Historia de Xoeliki
Chat :

Xoeliki di : Eu chamome  Xoeliki ,e ti ?

Estrela di : Eu son Estrela e vivo en Valencia .

Xoeliki di : Guai , un día temos k kedar ?

Estrela di : Pero vives na Coruña !

Xoeliki di : Claro ese e o problema :) :)

Estrela di : Cantos anos te ?

Xoeliki di : Nove , e ti ?

Estrela di : Eu once. Voume k teño k ir para o colexio.

Xoeliki di :Chao k eu tamen teño k ir para o colexio .



  • Xoeliki : Quen sabe onde esta a miña nai ? 
  • Maverik : Eu , seino .
  • Xoeliki  : E , ti quen eres ?
  • Barbaranca : El e Maverik
  • Xoeliki  : Maverik ?
  • Maverik : Si son eu , se ves con nos diremosche donde esta a tua nai , ves ?
  • Xoeliki : Claro !
  • Barbabranca : Saves que a Defensa Bucaneira ?
  • Xoeliki : Que e iso ?
  • Maverik  : Isto e un movil , comproucho tua nai .
  • Xoeliki : E onde esta ?
  • Barbabranca : Loitando contra un malvado chamado Mr. Virus .
  • Maverik : Xoeliki , segueme .
  • Xoeliki : Ok .
  • Nai de Xoeliki : Xoeliki chegastes , axudame .
  • Xoeliki : Si , que fago .
  • Maverik : Pulsa o botón verde ! 
  • Xoeliki : Cal do dous ?
  • Barbabranca : O do teu móvil !
  • Nai de Xoeliki : Apura !
  • Xoeliki : Xa ta !
(Aparece por arte de maxia o profesor Centulo ) .
  • Prof . Centilo : Xoeliki lograchelo . Queres ser un Bucaneiro Pirata ?
  • Xoeliki : E que e iso ?
  • Nai de Xoeliki : Un grupo de profesionais que loitaro contra Mr. Virus eo seu grupo .
  • Xoeliki  : Claro mamá  quedarei contigo .
  • Barbabranca  : Coñeces a Ari ?
  • Xoeliki : Non e a miña  noiva !
  • Maverik : A tua noiva !
  • Nai de Xoeliki : Pola hai que matar .
  • Maverik : E tes que ser ti .
(O dís seguinte o director do colexio ponse tolo porque Ari e Xoelikiestanse  matar ) .

  • Xoeliki : O sento pero ten que ser así :_(
  • Ari : Non xa o fago eu :)
( Ari suicidouse no clexio para que Mr. Virus non matase a Xoeliki )
  • Xoeliki : Nooooooooooooooooooooon !!!! :( 
(Xoeliki chega a casa chorando e preguntalle sua na)
  • Nai de Xoeliki : Que che pasou ? 
  • Xoeliki : Que mate a Ari :(
  • Nai de Xoeliki : Pois xa o fixeches. 
  • Xoeliki : Buene pero que vamos facers ? X a ta morta .
  • Nai de Xoeliki : Agora faltanos matar a Mr. Virus.
(Chega Maverik a mansión de Mr . Virus)
  • Maverik : Bou ter que matarte , bouche clavar a espada no corazón .
(Mr .Virus morreu ) .



fin.


Esperemos que vos guste moito a nosa historia .

    Autores :  Oscar e Ahinoa  :)


O TRABALLO EN EQUIPO :
O traballo en equipo funcionounos moi ven porque , os dous tivemos ideas voas e están  na  historia.