REMATE

Este curso gustoume pola xente que comocin eran agradables divertidos case todos lles daba igual ou que pasase si foi malo ou bo.



Pero o que non me gustou es que hubiera xente que se pasaba facendo cousas e que vos profesores non lles castigaban lle consentias cousas e non paraban de perdonalo aínda que isiera ruído molestase insultaba pero non lle castibaban so lle decian que se calase pero o segui.

O que aprendin foi novas cousas que non savia e que tiña que saver pero eu non esforzábame aínda que outros preocupábanse porque tinga que esforzarme eu non lle daba importancia aínda que savia que tinga que facer algo asi que este ano intentei aprobalos todos aínda que me costou .

Eu lebome ben cos profesores a maioria cáenme ben non digo que ninguén me caia mal so digo que me gusta mais ese profesor xa que o save como dar clase e controla ven aos que se portan mal.Cos meus compañeiros levome ven coa maioria pero hai alguns que non me gustan xa que procuro non fallar con eles xa que non cáenme ben .



O seguinte ano que ven penso esforsarme mellor xa que e perdido demaciado tempo aciendo o bobo sen poñer moral en todas as cousas que facia .

MARTÍN VARGAS 1º C