EL POLLO!

O  nove de maio de 1998,nacín eu que me chamo Alfredo(pollo).Nacín  nun barrio chamado Penamoa e vivía nunha chabola.Penamoa era un lugarde violencia,drogas.....!Cando tiña 7 anos eu no ía ao colexi. Un dia inesperado veu a policía e leváronos a min e a meu irmán que tiña só 3 anos para un centro de menores.O primeiro día chorabamos   polos  meus pais.Cando pasou un ano,gustábame máis o centro.Pasou outro ano e apunteime á piscina.O primeiro día tiven medo (estaba cagado ) pero pasou uns días e xa sabía nadar.Outro ano apunteime a fútbol sala,  molábame moito.Fun o segundo pichichi con 24 goles,gañamos a liga e  déronnos unha medalla. A min dúas medallas por ser o segundo  pichichi.Foi o mellor día da miña vida.Estiven en total 7 anos no centro. O meu  irmán ía vir para Coruña e eu a Portugal e íannos separar pero....viñeron os meus tíos (Pili e Santiago)e gracias a eles non  nos separaron e gracias a Deus, agora vivo en  Elviña.É unha gozada,en serio e xa levo aqíi 3 anos cos meus tíos.Agora teño 14 anos.Meu irmán chámase Diego é moi malo....¡pero o que máis quero da miña vida é a miña curmá que só ten 18 meses que se chama Coral jajajaja.