Chámome AROA  e teño 13 anos.Vivo na Coruña. Antes de vivir nun piso eu vivía nunha chabola e non me avergoño de dicilo porque é a verdade.O meu pai chámase Santiago e ten 36 anos, a miña nai chámase Pili e ten 34 anos.Os meus pais son medios primos e tiveron 4 fillos. Antes de ter fillos casáronse e fixeron unha voda.Según me contaron foi unha voda espectacular. Había de todo, música para todo o mundo...comida,de todo un pouco.Os meus irmáns chámanse Joel,Débora,e por último Coral.Quéroos  moito...O meu pai agora mesmo  traballa como mediador xitano, axuda a xente xitana a buscar traballo, e a miña nai e mais a miña avoa traballan as dúas nas feiras.Eu antes sacaba malas notas porque non estudaba e as miñas amigas non me deiaxaban estudar...e agora estou repetindo 1º de ESO e estou sacando moi boas notas e a min iso gústame e aos meus pais tamén.No futuro, eu quero ser perruqueira, encántame,e quero sacar o graduado escolar para ser algo na vida.A miña familia para min é  moi importante porque é o mellor que eu teño ata agora. A miña familia é moi numerosa....e para rematar quero dicir que eu agora  vivo  feliz e contenta coa miña familia e os meus estudos.