A MIÑA VIDA

Chámome AROA  e teño 13 anos.Vivo na Coruña.Antes de vivir nun piso eu vivía nunha chabola e non me avergoño de dicilo porque e a verdade.O meu pai chámase Santiago e ten 36 anos, a miña nai chámase Pili e ten 34 anos.Os meus pais son medios primos e tiveron 4 fillos, antes de ter fillos casáronse e fixeron unha voda,según me contaron foi unha voda espectacular.Había de todo música para todo o mundo...comida,de todo un pouco.Os meus irmáns chámanse Joel,Débora,e por último Coral.Os quero moito...o meu pai agora mesmo el traballa como mediador xitano axuda a xente xitana a traballar, e a miña nai e mais a miña avoa traballan as dúas nas feiras.Eu antes sacaba malas notas porque non estudaba e as miñas amigas non me deiaxaban estudar...e agora estou repitindo 1 de ESO e estou sacando moi boas notas e a mín iso gústame e aos meus pais tamén.No futuro eu quero ser peluqueira encántame,e quero sacar o graduado escolar para ser algo na vida.A miña familia para min e moi importante porque é o millor que eu ata agora eu teño eu teño unha familia moi numerosa....e para rematar quero dicir que eu agora eu vivo  feliz e contenta coa miña familia e os meus estudos.


AROA BARRUL BARRUL.