YASMINA FERNÁNDEZ BARRUL

    A CORUÑA                                    14 DE DECEMBRO DE 2015

 Querida Amiga:
Que tal estas?Como me preguntaches na túa carta como era o meu barrio, hoxe voucho contar a ver se a ti che gusta tanto como a min, pois eu estou encantada de vivir aqui.

O meu barrio está cerca dos centros comerciais, bastante ben comunicado por autobús (liñas 21 e 23). Todas as rúas son anchas, hai moitas zonas verdes, todos os edificios son altos, de cores preciosas. Viven familias tradiónais e variadas (as veces algún conflixto veciñal) non chega o sangue ao río...

Hai dúas garderías moi caras, un centro civicos, un polideportivo para xogar e que xoguen os equipos, moitas tendas de peluquería, lavandería, farmacia, panaderia, veterinaria, ferreteria, carnicería, estancos, lambetadas, mercería, lebrerí. Moitas bares, tabernas, restaurantes pocos, un centro civico, un centro de saúde, moitos parques divertidos logo hai un xigante para os cans e para pasear ao lado dun culto pequeno, una fonte xigante preciosa, cines cerca (espacio coruña), un supermercado.

 
 E así e o meu barrio máis menos tranquilo pero con persoas moi boas...