Noelia Precedo Pinto . No corazón do bosque




Eu son Mouriña a gata de Raquel un día estaba dando un paseo pola casa e vín un boneco vello e feo de Raquel , ía collelo pero escapou correndo e eu quedeime algo sorprendida pero fun tras él . Na persecución tirei un azucareiro e tamén rabuñei a caravana das barbies de Raquel porque o boneco escondeuse aí , ao final rendinme e marcheime . Mais tarde volvín ver se estaba o boneco pero non o encontrei . Eu odio moito o olor a cebola e creo que o vichoso boneco de Raquel e o culpable de que toda a casa ola a ese maldito olor .


Eu son Derdrín, un trasno que vivo nas Fragas do Eume e un día metinme na mochila dunha nena porque estaba so no bosque . Ese mesmo día pola noite ela atopoume dentro da mochila e eu dixenlle que era un trasno , ela contoume que se chamaba Raquel . Raquel tiña moita curiosidade sobre mín . Eu conteille a historia que me habia pasado nas Fragas do Eume e que me había metido na súa mochila de casualidade , máis tarde pedinlle se me podía quedar un tempo con ela e contestoume que sí e que dormiría na caravana das barbies pero ninguen podía saber que estaba ahí . Algunha vez tíven varios problemas pero ao final todo acabou ben . Un día fun con Raquel ao centro comercial e atopeíme con Gwinlai unha trasniña que habitaba , nas Fragas e dinxenlle que mañá fora as Fragas para encontrarnos pero non sei se me escoutou ao final Raquel levoume de novo as Fragas do Eume e eu regaleille un anel para que se acorde de mín .

Eu son Ana a mellor amiga de Raquel .
Unha vez fomos toda a clase as Fragas do Eume e pasamolo xenial , a min dame algo de pena Raquel porque na clase Carlos sempre lle pega patadas por debaixo da mesa . Un día a Carlos pegarono con pegamento na mesa , él decía que era culpa dun boneco que trouxo Raquel .
Ao final a mestra cambio de sitio a Carlos e puxo a Xavier , un neno que vaise facendo amigo de Raquel .


Eu son Carlos e un día fun de excursión con toda a clase as Fragas do Eume e pasamolo xenial . Eu sempre cando estamos no colexio doulle patadas por debaixo da mesa a Raquel sen que a mestra se entere . Un día alguén pegoume o brazo a mesa e eu dixenllo a mestra . Logo dinme conta que Raquel tiña un boneco e quiteillo ela dixollo a mestra e estivemos un rato discutindo pero ao final Raquel quedouse co seu maldito boneco e a mestra cambioume de sitio .

Eu son Raquel e un día fun de excursión con Ana , a miña mellor amiga e os compañeiros da clase as Fragas do Eume . Cando xa estaba na miña casa durmindo escoite un ruido e vin que dentro da miña mochila había un home ancian e diminuto , el dixome que se chama Derdrín e que era un trasno que habitaba nas Fragas é tamen contoume porque se metera na miña mochila e se podía quedar conmigo uns días eu contesteille que si , pero naide podía saber que estaba aí . Unha vez leveino conmigo ao colexio e armou unha boa a sorte e que todos pensaban que era un boneco , tamén axudoume a defenderme de Carlos un neno . Que sempre me pega patadas o día seguinte miña nai levoume ao centro comercial e alí . Derdrín atopouse con Gwinlai unha trasna que habitaba nas Fragas do Eume . Ao día siguinte meu pai , miña nai , meu irmán e eu fomos as Fragas levar a Derdrín e antes de despedirnos regaloume un anel.

Eu son Pedro o pai de Raquel e de Lois , estou no paro pero a miña muller traballa . O que eu solo facer sempre e cociñar e tamén darlle o biberón e cuidar a Lois . Raquel e unha nena que sempre colabora nos labores da casa. O que sempre nos encanta facer a toda a familia e colocar todas as cousas da Navidade .

Eu son Lois o irmán pequeno de Raquel . O meu pai é o que sempre soe darme o biberón e coidarme todos os días mentres que Raquel esta no colexio e a miña nai traballando . Na nosa casa tamén hai unha gata que se chama Mouriña a que vecho algo alterada non sei porque . Un día descubrín un boneco de Raquel , quedeime mirando un rato para él , a verdade non era moi fermoso , intentei collelo pero escapou .