2º Tirimestre Lucía

BOS DÍAS LAURA:
   Neste curso pasaron tantas cousas... Cousa boas e cousas malas....
Coñecín  xente fantástica como Silvia e Nerea dous grandes persoas na miña vida . E a Uxía Mella coa que tiven algúns problemas pero xa estamos ben .
Na clase todo esta coma sempre , todos os nenos / a son estupendos pese a seus máis e menos , as xitanas son encantadoras , Victoria é unha persoa fundamental na miña vida sempre esta aí , sempre me apoia e me levanta nos momentos difíciles cando eu caio rendida ao chan .
Os profesores son amor sempre dispostos a axudar , son coma pais adoptivos aos que pouco a pouco funlles collendo moito cariño .
As miñas notas melloraron bastante , na materia de inglés supereime e pasei de sacar un catro a sacar un sete , esforceime moito este trimestre e grazas a iso aprobo todo , e pasarei unhas vacacións perfectas .
Espero que tamén  che fora xenial , teño moitas ganas de verche ,  QUÉROTE MOITO  MIÑA PEQUENA.